پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5347
-
الف
+

با ایفاگر نقش «بچه مهندس 2» بیشتر آشنا شوید

جواد جوادی یکی از شخصیت‌های اصلی سریال بچه مهندس است که در فصل دوم این سریال شاهد دوران نوجوانی او هستیم. "مانی رحمانی" نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند.

به گزارش آی‌فیلم، مانی رحمانی بازیگری است که با وجود سن کم تاکنون در بیش از 20 سریال و فیلم سینمایی حضور داشته و توانسته خودش را به عنوان بازیگری کاربلد مطرح کند.

مانی متولد 12 اردیبهشت سال 1383 است. او در تهران در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و از وقتی به 4 سالگی رسید علاقه‌اش را به بازیگری نشان داد. همین هم باعث شد او در کودکی در یک دفتر سینمایی تست بدهد و به عنوان هنرور انتخاب شود. بعد از آن رحمانی وارد دنیای بازیگری شد البته ابتدا در دو کار به عنوان هنرور حضور داشت.

سال ۱۳۹۴ برای مانی رحمانی سال سرنوشت ساز و پر کاری بود. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مانی رحمانی در این سال، بازیگری در سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و فیلم «خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی محسوب می‌شود.

مانی رحمانی در سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به‌عنوان بازیگر فیلم سینمایی «خیال نقش» به کارگردانی احمد فیضی حضور داشت. او درباره این فیلم گفت: با اینکه پیش از این در فیلم های حوزه سینمای کودک و نوجوان کار کرده ام ولی «خیال نقش» اولین فیلمی است که با آن در یک جشنواره فیلم حضور دارم.

مانی رحمانی در سریال «بچه مهندس» فصل دوم بازیگر نقش نوجوانی جواد جوادی را عهده دار است. در فصل اول «بچه مهندس» بازیگر نقش کودکی جواد جوادی را یونا تدین بازی کرده ، که در فصل دوم این سریال مانی رحمانی در ادامه فصل اول که جواد جوادی بزرگ شده و به سن نوجوانی رسیده را بازی می کند.

در این مجموعه نقش نوجوانی جواد را مانی رحمانی  بازی می‌کند که شخصیتی است که به دنبال کشف معماهاست اما او در سن کودکی یعنی فاز اول سریال چون آزادی عمل زیادی نداشت نمی توانست به دنبال جواب سوال هایش برود اما در فاز دوم که مربوط به سنین نوجوانی اوست جسورانه تر به سمت حل مشکلات و دریافت جواب سوالات خود می‌رود.

درباره دیگر عوامل این سریال بیشتر بدانید:

آقای سرلک در سریال بچه مهندس کیست؟

ببینید: تنهایی «صدیقه» در سریال «بچه مهندس»

«بچه مهندس۳» را چه کسی بازی می‌کند؟

م ه / ص گ

نظر شما
ارسال نظر
‌مهسا

‌لطفا‌تو‌بچه‌‌‌مهندس‌۳‌‌‌هم‌از‌آقای‌رحمانی‌استفاده‌کنید‌‌‌‌خوب‌بازی‌میکنه